VENLO – De Maaspoort heeft zich sinds 2011 met succes steeds verder doorontwikkeld tot multi-recreatie-organisatie. In een unieke positionering, in bezoekersaantallen, waardering van gasten, artiesten en verenigingen en in diversiteit. De Maaspoort gelooft in het verrijken van levens door magische momenten te creëren. Momenten waarin mensen samen mooie herinneringen maken, die telkens kunnen worden herbeleefd.
“We zijn altijd op zoek naar die 9+ ervaring voor de gast.” zegt directeur-bestuurder Leon Thommassen. “Toen we het concept Cabillaud hebben uitgerold werd ook de ambitie een Bib Gourmand vermelding, ook wel de halve Michelin ster genoemd, uitgesproken. Inmiddels staan we met 13 punten in de Gault Millau en willen we die laatste stap richting de Bib Gourmand ook gaan zetten. Voor Luif hebben we de ambitie om verder te groeien in smaak en gastwaardering. Omdat horeca een sleutelrol vervult in het totaalconcept van De Maaspoort is de tijd gekomen om de horeca-exploitatie weer in eigen beheer te nemen. Hiermee hebben we de volledige vrijheid om alle concepten nog meer met elkaar te verbinden en te zoeken naar nieuwe combinaties, uiteraard samen met de teams die de afgelopen jaren hard gewerkt hebben aan de groei van zowel Cabillaud als Luif.”
De Maaspoort is trots op de resultaten die zijn bereikt de afgelopen jaren in samenwerking met Catering & Evenementen Venlo B.V. en spreekt de waardering uit voor de afgelopen negen jaar. Voor gasten verandert er weinig. De vertrouwde gezichten blijven zichtbaar en de exploitatie wordt voorlopig voortgezet op dezelfde manier.
Om de overname goed te laten verlopen zijn Luif en Cabillaud woensdag, donderdag en vrijdag gesloten. Zaterdag 1 augustus staat het team weer klaar als vanouds.